12.10.11

ERG'den 81 İlde Temel Eğitim Göstergeleri ve Eğitim Sorunlarına Dair İnfografikler

Eğitim politikası alanında izleme, araştırma ve savunu çalışmaları yapan ERG'nin 81 ilde eğitimin durumunu eğitime katılım, okulu terk, öğretmenler, derslik ve bilgisayar başına düşen öğrenci, sınıf tekrarı gibi birçok gösterge ve veri üzerinden oluşturduğu eğitim göstergeleri kartlarına bu bağlantıdan  ulaşabilirsiniz.

ERG'nin belirlediği sekiz öncelikli sorun alanlarına ilişkin verilerin ayrıntılı bir şekilde

açıklandığı beş farklı infografik ise ilgilenenler için aşağıdaki bağlantılarda erişime açık:
Eğitim sisteminde öğrenme gerçekleşmiyor!
Eğitim sistemi eşitlikçi değil!
Ortaöğretim sistemi gençleri kaybediyor!
Eğitime ayrılan kamu kaynakları hala yeterli değil!

Eğitimde haklar gerçekleşiyor mu?

Kaynak: http://erg.sabanciuniv.edu/

No comments: