27.11.12

Sürdürülebilir Bir Gelecek için Eğitim / Education for a Sustainable Future

İlki 2008 yılında gerçekleşen Sürdürülebilir Yaşam Film Festivali, 2012 yılında yine birbirinden ilginç filmlerle sürdürülebilirlik konusunun farklı yönlerini irdeleyecek. 2012 Festivali, 29-30 Kasım tarihlerinde Beyoğlu'nda bulunan İtalyan Kültür Merkezi’nde ve 1-2 Aralık tarihlerinde Karaköy'de bulunan Salt Galata'da gerçekleşecek. Bu seneki festival yine içinde yaratıcılık ve çözüm barındıran birbirinden etkileyici filmlerle, konuşmacılar ve müzisyenlerle sürdürülebilirlik kavramına ve dünyaya bütüncül bir bakış atmayı hedefliyor.

Gönüllülerimiz sayesinde biz de festival kapsamında gösterilecek olan "Sürdürülebilir Bir Gelecek için Eğitim / Education for a Sustainable Future" isimli filme çeviri desteği verdik. Sürdürülebilir Bir Gelecek için Eğitim filmi, okullardaki mevcut uygulamaların toplumsal açıdan sürdürülebilir olmadığını gösteren bir belgesel. Film, insanın en yüksek potansiyelini ortaya çıkaran yeni bir eğitim sisteminde toplumsal yönden bizi ilgilendiren noktaları eleştirel bir yaklaşımla çözümlerken; diğer yandan toplumsal becerilerin nasıl beslenebileceğine dair yardımcı bazı eğitsel yöntemleri ve eleştirel düşünme tekniklerinin ayrıntılarına giriyor.

Sürdürülebilir Bir Gelecek için Eğitim, çevrimiçi olarak ulaşılabilen, paylaşıma açık, bağımsız bir yapım. Biz hep birlikte izlemek için 29 Kasım 2012 Perşembe günü Saat: 11:05 'de İtalyan Kültür Merkezi'nde olacağız. Filmi görmek isteyen herkesi bekleriz.

Festival programına bu bağlantıdan ulaşabilirsiniz.





1 comment:

Berceste said...

Film bildigim kadariyla herkese acik. Festival de bittigine gore, Turkce altyazilari Youtube'e de eklemeniz mumkun mu? Boylece herkese ulasabilsin.

Hatta ben blogumda paylasacagim, herkes seyretsin, herkes bilinclensin...