8.4.12

BBOM Derneği Proje Döngüsü Eğitimi


Başka Bir Okul Mümkün Derneği
PROJE DÖNGÜSÜ EĞİTİMİ
(Sertifikalı & Uygulamalı)
Cengiz Çiftçi
Eğitimin Amacı Nedir?
Bu eğitime katılanların proje döngüsünü ve yönetimini kavraması ve projeler, hibe programları konusunda yetkin olmaları amaçlanmaktadır. Eğitimin sonunda katılımcılar AB projeleri dâhil formatlarına uygun şekilde proje hazırlayabilecek ve sunacak duruma gelebileceklerdir. İnteraktif bir şekilde katılımcı ve grup odaklı gerçekleştirilecek eğitim ile katılımcıların proje yazma ve uygulamalarının geliştirilmesi hedeflenmektedir.


Eğitimin İçeriği Nedir?
1. Proje nedir?
2. Proje Döngüsü Yönetimi
3. Mantıksal Çerçeve Yaklaşımı
4. Sürdürülebilirlik
5. İzleme ve Değerleme
6. Örnek Proje

Kimler Katılabilir?
Kamu kurumlarında, sivil toplum kuruluşlarında, özel şirketlerin proje birimlerinde çalışanlar ile kendi projelerini geliştirmek isteyenler eğitime katılabilir.




Eğitimin Tarihi ve Süresi Nedir?
Eğitim yoğunlaştırılmış bir program ile 13-14 ve 15 Nisan tarihlerinde 3 gün süreyle 09:00-18:00 saatleri arasında yapılacaktır.

Eğitim Ücreti Ne Kadardır?
Eğitim Cengiz Çiftçi tarafından BBOM Derneği yararına ücretsiz olarak verilecektir. Katılımcılar dilerlerse eğitim bedeli için istedikleri miktarı BBOM Derneği’ne bağışlayabilirler.

Programa Nasıl Başvurulabilir?
Eğitime katılmak için feyza@baskabirokulmumkun.net veya 533 383 4316 begin_of_the_skype_highlighting            533 383 4316      end_of_the_skype_highlighting numaralı hat üzerinden başvuruda bulunulabilir.

Ulaşım ve İletişim:
Eğitim Bibliotheca İstanbul’da gerçekleştirilecektir. Adres: Anadolu Sok. No:23/6-5-1 BEYOĞLU
Kroki

No comments: