31.8.12

BBOM EĞİTİM KOOPERATİFLERİ KURULDU!

 Amacı BBOM Okullarını kurmak ve işletmek olan BBOM Eğitim Kooperatiflerinden ilk ikisi, S.S. Başka Bir Okul Mümkün Eğitim Kooperatifi Temmuz ayında İstanbul’da, S.S. Bodrum Başka Bir Okul Mümkün Eğitim Kooperatifi ise Bodrum’da kuruldu. Eğitim Kooperatiflerimiz, okulun kuruluşu ve işleyişi sürecinde maddi kaynakların ortak yönetimini sağlayacak, demokratik okul ilkesinin mali konularda yansıması olan katılımcı, şeffaf, dayanışmacı ve eşitlikçi yapı olarak tanımlandı.
KİMLER ÜYE OLABİLİR?
Kooperatiflerin üye sayısı, okulların kapasitesi ile sınırlanmış olmakla birlikte üyelik, çocukları için “başka bir okul” arayan ailelerle birlikte nitelikli eğitime erişim olanağı kısıtlı çocuklar için de “başka bir okul mümkün olsun” diyenlere ve BBOM Okullarının kurulum aşamasına maddi destek vermek isteyen herkese açık olarak kurgulandı. Kooperatiflerimize üye yazımı Bodrum Eğitim Kooperatifinde halihazırda sürerken İstanbul’da da birkaç ay içinde başlayacak. Gelişmeleri BBOM Derneğinin iletişim kanalları üzerinden duyurmaya devam edeceğiz.


No comments: